A Layanda magyar és indiai alapokon és improvizáción nyugvó muzsikája a világ zenei párhuzamait keresi.

Világuk meditatív, felemelő.

Belépő 1.500 Ft-ért, a helyszínen váltható.

Az esemény az NKA támogatásával valósul meg.

További ízelítő dalaikból:
https://www.facebook.com/layanda.hu/videos/1560639424065810/

https://www.facebook.com/layanda.hu/videos/1378852832244471/

https://www.facebook.com/layanda.hu/videos/913005828829176/

Az együttes tagjai sajátos módon kapcsolódnak a Magyarországon kívüli kulturális színtérhez.

Koncerteztek a világhírű Pandit Rajeev Janardan szitárművésszel,
Estas Tonne gitárossal és Netanel Goldberggel is, elkészítették
az azóta többszörösen díjazott, Rupa Butikja című egész estés dokumentumfilm zenéjét.

Fodor Réka: ének, cajon, djarbuka, bongo, udu, ütőgardony világában is elmélyedt.
Zenei tanulmányain keresztül próbálja megérteni népének, illetve hazájának, Erdélynek hagyományait.

Tóth Szabolcs: szitárművészként többször adott élő koncertet az Indiai Nemzeti Televízióban. A szitárvirtuóz Pandit Rajeev Janardan magántanítványa, indiai előadóművészetekről szóló
előadásaival a budapesti Zeneakadémia mellett több európai és indiai egyetemre is meghívták.

Ölvedi Gábor: darbuka, def, riq, tapan.
Több, mint 4 évig tanult klasszikus hangképzést magántanáraitól, valamint tuvai és mongol torokének technikákat.

Felszeghy Márton: gitárok.
Marci zenei világa alapvetően blues-rock alapokon nyugszik, de az évek során a jazz,a klasszikus- és népzene is beépültek a játékába.
Az utóbbi éveket külföldön töltöltötte (Berlin, Párizs, Bécs, Barcelona), ahol különböző formációival zenélt és gitárt oktatott.
” Nagyon sokat ad, amikor olyan szabad és inspiráló inspiráló közegben zenélhetek, ahol lehetőségem van kibontakoztatni a kreativitásom ötvözve a különféle stílusokat és feszegetve a műfaji határokat. A Layanda pont egy ilyen közeg számomra.”

László Lilla: furulyák és szaxofon.
Klasszikus zenészként végzett a Liszt Ferenc Zeneművészeti Főiskolán, de érdeklődése már a Főiskola évei alatt is az improvizáció, a együtt-zenélés, a közös figyelem és alkotás irányába fordult. A keleti kultúrák zenei hagyománya és világa volt még az, ami mélyen és elevenen érintette – indiai, jávai és perzsa zene volt, amit tanulmányozott.